نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3761
-
الف
+

پاک نیت: هنوز تحمل تماشای سکانس دیدار با «یوسف» را ندارم

«محمود پاک نیت» درخصوص بازی خود در سریال تاریخی و ماندگار «یوسف پیامبر(ع)» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «محمود پاک نیت» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال های «پس از باران»، «یوسف پیامبر» و «پدرسالار» شاهد بوده اند ، درخصوص بازی خود در سریال تاریخی و ماندگار «یوسف پیامبر» سخن گفت.

«محمود پاک نیت» درباره سریال تاریخی «یوسف پیامبر» گفت: مردم ما همیشه چنین سریال‌های تاریخی را دوست دارند؛ قصه‌ای که قرآن هم بسیار روی زیبا بودنش تاکید دارد.

وی افزود: این جنس از سریال ها، چون قصه و پیامی ایده آل دارند و خوب هم ساخته می‌شوند؛ برای چندمین بار ارزش دیدن دارند. به قول مرحوم سلحشور که خداوند رحمتش کند، ساخت این سریال‌ها برای همه یک کار دلی است که خود خدا قدرتش را نیز به بازیگر و فلمساز می‌دهد.

آقای پاک نیت با مروری بر خاطراتش از بازی در این سریال به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: من از سوی مخاطبان این سریال‌ها بار‌ها مورد ابراز علاقه قرار گرفتم؛ اتفاقا به تازگی در میدان ترکاری مصروف خرید بودم که مخاطبی به سوی من آمد و شانه ام را بوسید و حتی گریه می‌کرد و می‌گفت که من برای هفتمین بار است که سریال «یوسف پیامبر(ع)» را می‌بینم.

او ادامه داد: به آن شخص گفتم بالاخره این سریال برگرفته از قصه‌ای قرآنی است اما چرا گریه می‌کنید؟ و در پاسخ گفت که سکانس احساسی دیدار حضرت یعقوب (ع) و حضرت یوسف (ع) تاثیر بسیاری بر روی او گذاشته است.

«محمود پاک نیت» با اشاره به همین سکانس افزود: من حتی وقتی خودم به آن سکانس فکر می‌کنم و آن دو روزی که مصروف ضبط آن بودیم را به یاد می آورم، حالم دگرگون می‌شود چه برسد به دیدنش. واقعا نمی‌توانم جلوی خودم را بگیرم و هنوز هم تحمل تماشای سکانس دیدار حضرت یعقوب(ع) با یوسف(ع) را ندارم. 

 «محمود پاک نیت» 10 دلو(بهمن) 1331 خورشیدی در «کازرون» چشم به جان گشود؛ 17 ساله بود که با فعالیت در تیاتر وارد دنیای هنر شد و در 52 نمایش اشتراک داشته است.

وی با کرکتر «حسام بیگ» در سریال پرطرفدار «روزی روزگاری» به محبوبیت زیادی دست یافت.

شهرت این بازیگر ایرانی با سریال های «پدر سالار» و « پس از باران» ادامه یافت و در سریال «یوسف پیامبر» کرکتر «یعقوب نبی (ع)» را به زیبایی ایفا کرد.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید :

فلم - ماجراى خواستگارى و ازدواج «محمود پاک نيت» و «مهوش صبركن»

پاک نیت: نه پدر سالاری آن موقع نه تنها گذاشتن پدر و مادر زمان حاضر

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر